Zer da IIFFE?

Zer da IIFFE?

Ezagut itzazu gure motiboak

Familiako negozioak dira gure herrialdeko ekonomiaren oinarrizko motorra eta enplegua eta aberastasuna sortzeko faktore nagusietako bat da.
Espainiako enpresen% 88 familiakoak dira, hau da, 1,1 milioi enpresaren baliokidea. BPG nazionalaren% 57 ordezkatzen dute eta Espainian 6,58 milioi langile erabiltzen dituzte

ZERBATZU DUZU ZIGORRAK EDO EZ DITUZU?

Familiako negozioak gure herrialdeko negozio ehun oso garrantzitsu baten parte dira, baina zoritxarrez, horietako portzentaje oso altuak ez dira bezain lehiakorrak izaten amaitzen.
Funtsezko faktore asko daude, hala ere, beren DNAk faktore handiak izan ditzakeen lehiakortasuna eta "geldiezina" bihurtzeko enpresa eredu hau garatzeko.

IIFFE Institutuaren bidez, "familiako negozioen" sektore jakin honetan gure ezagutza eta espezializazio guztia ematen saiatuko gara, azken helburu hau herrialde honen garapenean lagundu nahian.

Horrek Institutua tresna oso praktiko bihurtzeko konpromisoa hartzera bultzatzen gaitu, horiek kudeatzeko, garatzeko eta jarraitzeko interesa izan dezaketen "familiarekin" guztiz modu bateragarria izan daitekeen enpresentzat.

Zergatik erabili dugu Family Intelligence kontzeptua?

@Cedinem-en, gure ikuspegi profesional osoak zentzu humanista du. Pertsona lehenik etortzen da, eta hortik jaio da guretzat Adimenari buruzko gure ikuskera orokorra, adimena pertsonaren arazoak saihesteko eta konpontzeko gaitasuna da. Hori dela eta, familiaren adimen bezala ulertu dugu pertsonaren familiak arazoak saihesteko eta konpontzeko gaitasuna eta, aldi berean, kontzeptu hori familiako negoziora ekartzen badugu esango dugula pertsonaren adimena familia negozioaren barruan arazoak saihesteko eta konpontzeko.

Inteligencia familiar
Hori dela eta, IIFFEren bidez, familiaren adimen horren garapenean lankidetzan saiatuko gara jendea osatzen eta lagunduz gero, modu paraleloan lortutako adimen ezagun hori familia-negozioen bila “Enpresa-familia osasuna” Hori da konpainiaren jarraitutasunerako egokiena eta hori egingo dugu familia negozioaren egitura berreginez eta ondoren bere zati guztiak egoera positibotik konposatu ahal izateko eta bilatutako helburuekin bat datozenean.

Begiratzen badugu, Espainian eta atzerrian dauden enpresa handietako asko familia negozioak dira, Mercadona, Inditex, BMW, etab ..., denborarekin modu oso iraunkorrean hazten eta garatzen dira.

Hala ere, asko dira, eta horietako askok osagaiak dituzte “Arte berezia” bizitzeko iraunkorra gatazka Tentsioen eta familia arazoen artean bizitzea zure erosotasun gunearen parte da eta, jakina, ez da osasuntsua edo errentagarria.

IIFFE-tik aurrera saiatuko gara, eta esaten dugu saiatu dela negozio familiarraren mundua oso konplexua denez, familiako negozioa ikusteko modu praktiko berriak eskaintzen dituena, gainera, prest dauden guztiei irakatsiko diegu familia negozio izatetik negozio familia izatera pasatzeko moduaAntzeko soinua du, baina ez du ezer.

Orain galdera da,

Non egon nahi duzu, zeruan edo infernuan?

Galdera a priori nolabaiteko txiste tonua izan daiteke, baina gure esperientziak erakutsi digu ez dela hori, badirela familiako negozioak luxua eta harrotasuna duten osagaiak haiengandik daudenak eta beste batzuk borrokan eta larritasun urteak daudela. haien osagaiak nola iritsi ziren edo nola atera ziren jakin gabe bizi dira.

IIFFE-ren ikuspegian, arrakasta duten negozioek apustua egin nahi duten familia-negozioak soilik izango dira, beren garapenagatik, horrek arrakasta lortzeko egon daitezkeen aukera-aniztasuna onartu eta onartzeko prest egotea dakar eta askorentzat bistan da. bere bazkideen senideei eta paradigmari buruzko aldaketak eskatuko dizkion kasuetan.

Elkarrekin bizitzen ikasi behar duten mundu batean sartu diraFamiliako negozio batean aurre egin beharko dituzun erabaki garrantzitsuenetako bat familia-negozioa izan nahi duzula jakitea da.

Gauza bat da bizitzaren inguruabarrak direla-eta, familia batek enpresa bat sortzen duela bizitzarako aukera gisa eta oso bestelakoa da, sortu ondoren, konpainiaren benetako kontrola eta norabide estrategikoa mantentzea eta jarraitutasuna ere mantentzen dela. aldiz. Bigarren aukera honek negozio familiarra osatzen du, lehenengo aukerak ez du balio. Familia batek aldi baterako gobernatuko eta kudeatuko duen enpresa da.

Asmoa hori bada, konpainiaren jarraitutasunaren alde apustu egitea, erabat beharrezkoa da kontuan izatea konpainia hau ondarea izango dela datozen belaunaldientzat, eta jabetza jarraitutasun hori bideratzeko ardura, beraz, konpainiak tresnarik onenak eman beharko ditu bere auto jarraitutasuna eta biziraupena lortzeko.

Hazkunde bide hau, kasu honetan, bikoitza da, negozioaren hazkundea eta familiaren hazkundea. Horrek, arrisku handiagoa sor dezake konpainiaren eta familiaren hazkundearen paraleloan. Berezko arriskua.

Hori dela eta, derrigorrezkoa da berezko arriskua ahalik eta gehien murrizten hastea familiako negozioaren ongizatea , eta arriskua gutxitzen da negozioaren eta familiaren arteko egiazko egitura biltzen hasten denean.
pilares de la empresa familiar

Egitura honek gutxienez 5 elementu izan beharko ditu, hain zuzen ere Institutu honetarako lanaren zutabeak izango direnak, hots:
komunikazio
segida

Share by: